23 Ağustos 2009 Pazar

Twintern

Online kaynaklari, ozellikle de kullanicinin yonlendirdigi sosyal aglari, sirket reklami veya PR gibi faaliyetler icin kullanmak artik bilinen bir yontem. Reklam ornegini eksisozluk'te kendi sitesinin, arkadasinin sitesinin, sirketinin urunlerinin reklamlarini yapanlardan gormustuk. Gittigidiyor.com facebook'ta viral marketing yapmisti (sevgilisinden ayrilan kiz hikayesi). Surada, burada ve orada youtube'da brand awareness calismalari izlemistik.

Bu arada twitter'in populerligi artinca onun da sirketler tarafindan kesfedilmesini bekliyorduk. Nitekim apple, microsoft ve daha binlercesi fan'larini twitter uzerinden update etmeye baslamisti bile. Futbol takimlari mac sonuclari ve transfer duyurulari yapti, duydugum kadariyla da Bahcesehir Universitesi departmanlarindan biri sinav notlarini twitter uzerinden acikladi.

Simdi de sirketler artik "twitter responsible", ya da yeni kelimeler yaratmaya bayilan twitter.com'un deyimiyle "twintern" ise almaya basliyor. Yakinda cokuluslu sirketlerin PR departmaninda "Facetern", "Yountern", "Bloggentern" takimlari olusursa sasirmayin.

2 yorum:

  1. ne kadar guzel bir blog. tebrik ediyorum kim yaziyorsa

    YanıtlaSil
  2. tesekkurler, yeni basladim yazmaya. umarim devamini da begenirsin.

    YanıtlaSil